Több százmillió került a kormányközeli médiához a paksi reklámokból

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. máj. 19., 13:05
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Mészáros és Habony mellett Andy Vajna is örülhet.

Szél Bernadett mai sajtótájékoztatóján a Paksi Atomerőmű reklám- és médiaköltéseinek adataival illusztrálta, hogy „a Fidesz a saját hátországát béleli ki a paksi bővítés címszava alatt” – számolt be az MTI. Az LMP társelnöke szerint súlyos pénzek tűnnek el a semmire, a Magyar Villamos Művek és a Paks II. Zrt. rengeteg pénzt költ el a kormányközeli sajtóban, a Paks II. Zrt. tavalyi és idei kifizetései meghaladták az 1 milliárd 143 millió forintot, aminek több mint fele öt, kormányhoz köthető médiacsoporthoz került.

A politikus Facebook-oldalán is közzétett táblázatból jól látszik, hogy a Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó Mediaworks Zrt. és a Pannon Lapok Társasága 159 millióhoz jutott, a Habony Árpád-féle Modern Média Group és a Ripost több mint 152 milliót kapott, a Liszkay Gábor tulajdonában lévő Magyar Idők pedig 108 millió forintot. Nem kell izgulni, jutott a rádióknak és tévéknek is: Andy Vajna 102 milliót, Csetényi Csaba a hirdetési pénzeken keresztül 62 milliót kapott.

Szél Bernadett elmondta, a költségvetésben három év alatt 250 milliárd forintot tapsoltak el a beruházásra. Az LMP társelnöke szerint nincs rendben, hogy egy monopolhelyzetben lévő állami cég reklámra költ, ez – véleménye szerint – színtiszta lopás. Szél Bernadett végezetül hozzátette: végigviszik a paksi népszavazás ügyét.

false

 

Fotó: Szél Bernadett/Facebook

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. máj. 19., 13:05
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 1 rworse
    rworse
    2017. május 19., péntek 18:57
    "Több százmillió került..."
    Helyesen többszázmillió.

Komment írásához