Bencsik András Mészáros Lőrinc tévéjében dicsérte agyon Mészáros Lőrinc sportszermárkáját

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. júl. 31., 09:30
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Óvó szárnyaikat kiterjesztették a méltatlanul megtámadott madár fölé.

A Sajtóklubban vallottak szerelmet jeles jobboldali, konzervatív, kereszténydemokrata értelmiségiek és véleményformálók (Bencsik–Szarvas–Stefka) a nem túl nagy nézettségű televízióban, az Echo Tv-ben – ami Orbán Viktor kereszténydemokrata barátjáé, persze – legkedvesebb sportszermárkájuknak.

Vagyis a kettőrulénak,

és ebben a szójátékban nagy örömükre felfedezték kedvenc ragadozómadarukat is, a turult. A madár pedig a hátán viszi a fellegekbe a fellendülőben lévő magyar sportszeripart is, tudhattuk meg.

Akik támadják Mészáros Lőrincet, ügynökök, ragadta meg a lényeget már-már könnyes szemmel egyikük. Olyan multik ügynökei, mint például az Adidas, pfej, és ki akarják iktatni ezt a magyar szépséget.

Egy bajszos úr bátran kimondta, amit csak kerülgettek, mint a forró kását: „Ez egy gyönyörű dolog, bátor! Gyönyörű üzenet a magyarok legendabéli szent madara, szép a logója, tehetséges a társaság. Végre valami remek dolog született. Ez nagyon szép és nagyon jó.”

Onnan tudjuk, hogy jó, hogy a balliberális oldalon a csürhe elkezdett vonyítani, rombolni és hisztériázni, mélázott el ugyanő.

A legjobb meg az benne, hogy nem Nike meg nem Reebok! Ezekkel persze nincs gond, de hát mégis!

Ez azért tényleg humoros: Mészáros Lőrinc tévéjében pénzért fellépő véleményformálónak szánt valakik Mészáros egyik befektetését magasztalják az egekbe percekig. No jó, azt mondjuk tényleg nem mondták, hogy akinek nem tetszik a turulmadár, az magyarfóbiás csótány.

Ezt meghagyták Bayer Zsoltnak, a márka önkéntes pr-osának, aki publicisztikának álcázva írta ezt meg 2Rule és a csótányok címmel a mérsékelt olvasótáborral operáló, szintén Mészáros-féle Magyar Időkben.

Épül-szépül a kereszténydemokrácia nagy korszaka Magyarországon!

(via Hvg)

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. júl. 31., 09:30
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Cimkék:
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 10
    Dzsaszti
    2018. augusztus 01., szerda 17:07
    A legszebb az egészben, hogy nem is értik mi a gáz ebben a 2Rule izében. Nagyon trendik, fancyk és hypsterek akartak lenni, ezért azt választották márkanévnek, hogy a két vonalzó, két szabály, két uralom, vagy mit is? Miért nem lehetett Turul, simán magyarul?! Így angolul senki nem fogja érteni pláne a madaras képpel együtt. A turul másoknak semmit nem mond, de mert azt hitték, ha lehet 4You, 2much, 2Pac akkor fasza lesz a 2Rule is! Hát nem, irtózatosan nagy gáz! Az meg külön vicces, - frászt inkább siralmas - ahogy mentegetik a mundért, hogy milyen sok MAGYAR munkahelyet teremt ez a bót! Ja, biztosan főleg a törököknél. (bár a törökök a világmárkákat minőségben tudják előállítani)
  2. 9
    Cyrano
    2018. augusztus 01., szerda 12:11
    Imre2015.
    Majd a börtönben értik meg, hogy H2rul a divat.:)
  3. 8
    Imre2015
    2018. augusztus 01., szerda 09:28
    Diósgyőri játékos letépte a fecsúti játékos mezét HÁTURUL !!!
  4. 7
    rworse
    2018. augusztus 01., szerda 06:59
    Az a madár a logóban nem a Szabadság téri német birodalmi sas?
  5. 6
    naki
    2018. július 31., kedd 20:17
    Fideszbérenc aggebek egy szálig. Mi köze ennek a hulladéknak a kereszténydemokráciához, Magyar Narancs?
  6. 5
    tiszapolgári
    2018. július 31., kedd 18:21
    Szeretem az akasztófahumort, feltéve, hogy nem az akasztásomon röhögnek.
  7. 4
    rworse
    2018. július 31., kedd 17:26
    2
    "Az Echo és a Magyar Idők magánmédium"

    Hehe, hehe. Szeretem a blőd vicceket, de ez azért túlzás.
  8. 3
    tiszapolgári
    2018. július 31., kedd 16:24
    jav: beszélgetős műsorban
  9. 2
    tiszapolgári
    2018. július 31., kedd 16:23
    Az Echo és a Magyar Idők magánmédium, ezért szerintem Bencsik & Bayer azt mond, amit akar, megdolgoznak a pénzükért, leszarom. Az igazán arcpirító az, amikor a közszolgálati M4 sportcsatorna nem hanggal és felirattal elkülönített reklámblokkban, hanem úgynevezett sport témájú műsorokban reklámozza a kereskedelmi forgalomba is kerülő terméket.
    Vannak csatornák, ahol külön ügyelnek arra, hogy például a beszélgetés műsorban használt tablet logója ne látszódjon, vagy ha látszódik, akkor feliratban figyelmeztetnek arra, hogy a műsor termékmegjelenítést tartalmaz. Az M4-et mindez nem érdekli. Miért is érdekelné, amikor erre van kitalálva, a „fontos” üzenetek közvetítésére, lásd egyperces híradók. Ez még a Bencsik & Bayernél, meg a Szöllősi György nevű képződménynél is nagyobb genyóság.
  10. 1
    rworse
    2018. július 31., kedd 13:36
    A "Nemzeti" Sportban naponta van valami tartalomnak magát láttató reklámanyag a kettőruléról.

Komment írásához