Mészáros Lőrinc az év végén sem tud elmenekülni a közbeszerzések elől: most egy vasútvonalat újít fel

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. dec. 29., 18:02
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Egy jó kis győzelemmel készül 2018-ra.

A Napi.hu vette észre a Közbeszerzési Értesítőben, hogy a felcsúti R-Kord Kft. a V-Híd Építő Zrt.-vel közösen nyerte meg a Debrecen és Ebes közötti vasútvonal felújítására kiírt közbeszerzést, nettó 13 milliárd 778 millió forinttal. „A 76 kilométeres vonalszakaszt óránkénti 160 kilométeres sebességre kell alkalmassá tenni. Megújul a felső vezeték, az áramellátás és optikai kábelt kell fektetni a pálya mellé” – írja a portál.

Mészáros Lőrinc és Thomas

Mészáros Lőrinc és Thomas

 

A Céginfo.hu adatbázisából kiderül, hogy a 2007-ben alakult R-Kord Kft. Mészáros Lőrinc tulajdonában van, 2016-ot pedig 17 milliárdos árbevétel mellett 3,8 milliárd forintos adózás előtti eredménnyel zárta.

A nyertesekkel december 12-én kötött szerződést a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF), szóval Mészáros Lőrinc hamarosan belevághat a vasútvonal minőségi felújításába.

(mno.hu/Napi.hu)

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. dec. 29., 18:02
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 8 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2017. december 30., szombat 12:57
    Nem megy a fény oly sebesen,
    Mint a szuperexpressz Ebesen.
  2. 7 hóvarjú
    hóvarjú
    2017. december 30., szombat 10:28
    Ebes nevét természetesen Sebesre fogják változtatni, hogy pozitív asszociációkat keltsen (lendületben az ország), csak egy nagy S-t kell a település neve elé írni, és a 13 milliárd 778 millió máris megtérült.
  3. 6 rworse
    rworse
    2017. december 30., szombat 00:47
    5

    Azért lesz jó drága. Kell építeni egy olyan szerpentint, ahol képes 160-nal menni a vonat, majd azután még hegyet-völgyet is kell építeni a szerpentin alá.
  4. 5 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2017. december 29., péntek 23:03
    160-nal a szerpentinen? Az ebesiek átmennek rókásosba.
  5. 4 szegedi789
    szegedi789
    2017. december 29., péntek 23:02
    T.képpen mindegy is. Ha 160, ha fénysebesség. Így se érnénk el a dualista kor színvonalát...
    Ez nem Barossék, ez mészáros munka. Lehet, hogy 76-ból marad majd a kínaiaknak is...

    €€€€€€€€€€€

    Thomas, a gőzmozdony nevében is, kikéhéhérem magamnak a gyanús társaságba keverés alantas és féknyúzos gyakorlatát a liberális zugsajtó részéről ! ! ! Felháborítóóóó !!!

    Bár jobban jártunk, mintha ünnepélyesen megpecsételték volna a szerződést (á la Szigorúan őrzött vonatok...) ...
  6. 3 rworse
    rworse
    2017. december 29., péntek 22:01
    2

    Légvonalban persze, csak 14 km, na de lesz közben sípálya, annak lábánál raftingpálya, azokat szerpentinen ki kell kerülgetni.
  7. 2 tiszapolgári
    tiszapolgári
    2017. december 29., péntek 21:12
    „A 76 kilométeres vonalszakaszt…”

    Ez nem stimmel, Ebes mindössze 14 kilométerre van Debrecentől.
    Ha az Ebes Orient Expressz valóban 160-nal fog robogni, akkor már azelőtt Debrecenben lesz, mielőtt elindult volna.
  8. 1 yoyo
    yoyo
    2017. december 29., péntek 20:55
    Lenyűgöző ennek az embernek a munkabírása és a vállalkozókedve.
    Szerintem méltánytalan a Zuckerberg-párhuzam, Mészáros lényegesen többet teljesít, és valódi dolgokat tesz az asztalra, nem virtuális léggömböket.

Komment írásához