Egyre többen mondják le a Délmagyarország előfizetését, mióta átvette a lapot Andy Vajna

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. márc. 20., 17:00
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Túl sok a migránsozás benne.

Mióta tavaly nyáron átvette a Délmagyarországot is kiadó Lapcom Zrt.-t Andy Vajna, nem muzsikál valami jól a lap. Az Átlátszó a Matesz adataira hivatkozva azt írja, hogy míg 2014 negyedik negyedévében a napilap értékesített példányszáma 38 200 volt, addig ez a szám 2017 negyedik negyedévére 31 252-re csökkent. Ami azonban ennél is érdekesebb, hogy 2014-ben 1091-en mondták le az újságot, 2015-ben 1590-en, a 2016-os év azonban jól zárult, akkor csak 763 volt a lemondások száma. 2017-ben, az átvétel után 1841-en pártoltak el a laptól.

Az Átlátszó ezt többek között a kormányzati hirdetésekkel és a „migránsozó” cikkek megnövekedésével is magyarázza. Megnézték: a Google-találatok alapján 2017. január elseje és 2017. március 19-e között összesen 24-szer szerepelt az anyagokban a migráns szó, ehhez képest az idei év azonos időszakában ez sokszorosára növekedett, közel 100-szor fordul elő. Ráadásul a hangnem is megváltozott, a 2018-as cikkcímek között már egyre sűrűbben lehet ilyet találni:

  • Több ezer migráns indulhat Szerbiából Románia felé
  • Egyre többen döntenek a költözés mellett a migránsok miatt
szerző
narancs.hu
publikálva
2018. márc. 20., 17:00
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 2
    naki
    2018. március 21., szerda 21:44
    Délmagyarország markában Andy Vajna töke!
  2. 1
    rworse
    2018. március 20., kedd 21:10
    Sokan lemondogatják az einstandolt megyei lapokat, de nem elegen. Mindenki hozzon még egy lemondót.
    No persze, ezek akkor is vígan prosperálnak közpénzből ("társadalmi célú hirdetések"), ha egyetlen vásárlójuk se lesz.

Komment írásához