Optikai tuninggal próbálja a BKV megelőzni a metrópótlással járó zűrzavart

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. nov. 03., 12:11
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

A busz mértékegysége lett a kilométer.

Furcsa közleményben reagált a BKV Horváth Csaba fővárosi MSZP-képviselő aggályaira, hogy mi lesz itt metrópótlás idején? Nemcsak azt írták meg, hogy a 3-as metró hétfőn kezdődő felújítása idején a cég mindent megtesz a kellemetlenségek leküzdéséért, de azt is, hogy metrópótló buszok 45 másodpercenként indulnak majd. "Ez a követési időköz – tekintettel az olyan forgalomtechnikai adottságokra, mint a fel- és leszállás, fordulás, lámpaciklusok, keresztező irányok (többek között más busz- és villamosjáratok) forgalmának fenntarthatósága stb. – tovább már nem csökkenthető" – jegyzik meg, mindezt pedig igen sajátosan szemléltetik: "Az északi szakasz pótlásában részt vevő 59 autóbusz 18 méteres hosszát tekintve, így is

több mint egy kilométernyi, egészen pontosan 1062 méteres buszoszlop áll majd a közlekedők rendelkezésére,

de az esti és hétvégi teljes vonalas pótlás során a pótlóbuszok száma megközelíti a nyolcvan darabot."

A dolog szépséghibája csupán, hogy a közlemény végén már arról van szó, hogy ezeket a buszokat valakinek vezetni kéne. "Az M3 metróvonal rekonstrukciója miatt szükséges pótlási feladatok ellátása több éven át tartó feladat a BKV számára, továbbra is várjuk azon leendő járművezetőink  jelentkezését, akik ebben részt vennének. A részleteket keressék a honlapunkon:www.bkv.hu/allashirdetesek" – olvasható a közleményben.

szerző
narancs.hu
publikálva
2017. nov. 03., 12:11
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Cimkék:
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:
  1. 1 Eeyore2
    Eeyore2
    2017. november 03., péntek 22:32
    Ez a 3 éven át tartó nagytakarítás (mely nagyobb forgalmi fennakadással jár, s nagyságrendben hasonló összegbe kerül, mint egy új metróvonal építése), legalább oly alapos s korrekt előkészítés után indul, mint az egészségügyi adatok elektronizálása.

    Támadhat a felületes szemlélőnek az a benyomása, hogy az itt élők életminősége a döntéseknél nem elsőrendű prioritás?

Komment írásához