Úgy beszakadt a MÁV személyvonatának a padlója, hogy az utasoknak gyalog kellett hazamenniük

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. máj. 01., 15:01
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás

Magyarország fejlődik, jobban teljesít és erősödik.

Ma reggel meghibásodott a MÁV egyik motorvonata Tatabánya és Szárliget között, ezért a vonalon csak az egyik vágányon közlekednek a szerelvények – adta hírül a vasúttársaság.

Reggel még csak ennyit lehetett tudni, de az egyik utas részletesebben is beszámolt a történetekről a Hír Tv Online-nak. A motorvonat meghibásodása valójában egy Flirt személyvonat padlójának beszakadását jelentette, az utasok azt mondták, a padló óriási zajjal szakadt be, az utastérbe pedig alkatrészdarabok és zúzott kövek repültek. Mivel a szerelvény nem közlekedett tovább, az utasok a sínek mellett, gyalog folytatták útjukat.

Volt, aki képet is feltöltött minderről a Facebookra:

false

 

Fotó: Facebook

false

 

Fotó: Facebook

szerző
narancs.hu
publikálva
2018. máj. 01., 15:01
Twitter megosztások száma
Google +1
Egyéb megosztás
Ezt már olvasta?

Kommentek

Rendezés:

Komment írásához

  • Tranzit

    Állomásról állomásra XLIV.

    Itt a vége

    Sokan azt hiszik, hogy Salgótarján a kommunizmus eljöveteléig nyomorult koszfészek volt, és csak lánglelkű bányamérnökök, no meg hétpróbás gazemberek láttak benne fantáziát.

    Szerző
    Legát Tibor
    Posztolva
    2012/45. (11. 08.)
    Kommentek
    0
     Itt a vége
  • Magyarországon a XIX. század végén jött el az ideje annak, ami jobb helyeken évszázadokkal korábban megtörtént. Nem tudni, mi lett volna, ha az addig a szinte csak Széchenyi fantáziájában élő modernizáció az 1848-49-es szabságharc után valóban szárnyat ereszt, az viszont tény, hogy 1867 után szinte percek (huszonöt-harminc év) alatt zajlott le példaértékű ipari-technikai felzárkózás.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/42. (10. 18.)
    Kommentek
    0
    Leltár miatt nyitva
  • Tranzit

    A világszép 2-es villamos

    Különböző kilátások

    A BKK a múlt héten oly büszkén hirdette, hogy a 2-es villamos a világ hetedik legszebb villamosvonalának választották, mintha ettől megváltozna a fővárosi tömegközlekedés fokozatos pusztulása. Ráadásul a 2-es már akkor világszép vonal volt, amikor máshogy számozták. Több mint száz évvel ezelőtt.

    Szerző
    Legát Tibor
    Posztolva
    2012/44. (11. 01.)
    Kommentek
    1
    Különböző kilátások
  • Tranzit

    Állomásról állomásra XLIII.

    Az újdonság megrázó erejével

    Több mint százötven éve áll meg itt a vonat, de ekkora változást nem láttak még az erre közlekedők.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/35. (08. 30.)
    Kommentek
    1
    Az újdonság megrázó erejével
  • Tranzit

    Állomásról állomásra XLII.

    Atomtámadás után

    Olyan vasútbolondoknak ajánljuk, akik nem érik be a közeli Vasúttörténeti Park fizetővendég-szolgáltatásával. De bátran felkereshetik apokaliptikus videoklipre éhes könnyűzenészek, extrémsportolók, társasházi kincsvadászok.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/26. (06. 28.)
    Kommentek
    0
    Atomtámadás után
  • Az egykori MÁV-főműhelyben jártunk, és nem hittünk a szemünknek.

    Szerző
    Legát Tibor
    Posztolva
    2012. jun. 28., 11:06
    Kommentek
    1
    Istvántelek, szellemváros
  • Tranzit

    Állomásról állomásra XLI.

    Bombázás alatt

    Itt szaladt át az első magyar vonat, később két város is a magáénak érezte, utasforgalma a nagy, budapesti pályaudvarokéval vetekedett. De mint a hazai állomások többségének, neki sem tett jót az öregedés.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/21. (05. 24.)
    Kommentek
    0
    Bombázás alatt
  • Tranzit

    Állomásról állomásra XXXIX.

    A híd túl messze van

    Innen csak Búvár Kund juthat el könnyűszerrel Hárosra. Esetleg ifj. Schirilla György. Az elnevezés mégsem nélkülözi a logikát, csak győzzük elmagyarázni.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/7. (02. 16.)
    Kommentek
    0
  • Hóbortos járgány még ma Magyarországon a villanyautó, pedig nagy rá az esély, hogy egyszer mindennapos lesz. 150 km-t tud megtenni egyetlen feltöltéssel, igaz, az körülbelül 7 órát vesz igénybe. Videó

    Szerző
    narancs.hu
    Posztolva
    2012. febr. 14., 15:02
    Kommentek
    0
    Jó lesz ismerkedni
  • Tranzit

    Állomásról állomásra XXXVIII.

    Körötte rohadás

    A zöld hasú BKV-szerelvény ugyanúgy megáll itt, mint az "igazi" vonat. De mire megyünk, hova jutunk vele?

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2012/1. (01. 05.)
    Kommentek
    0
  • Tranzit

    Állomásról állomásra, XXXVII.

    Kosz, jól

    Több mint ötven évig nem a vonat, hanem a forgalom állt a Thököly úti vasúti kereszteződésben. A kezdetben Rákosvárosnak, majd Zuglónak elnevezett megállóhely ma az intercity szerelvények menetrendjében is állandó szereplő.

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2011/41. (10. 13.)
    Kommentek
    0
  • 145 éve, 1870. március 2-án adták át a Budavári Siklót. De átadták 1986. június 4-én is. Hogyan lett egy közlekedési eszközből idegenforgalmi látványosság?

    Szerző
    - legát -
    Posztolva
    2011/30. (07. 28.)
    Kommentek
    0
    Föl, föl, vitézek - 145 éves a Budavári Sikló
  • Tranzit

    A kerékpáros közlekedés biztonsága

    "Elriasztják az embereket"

    Áprilisban három hétig a bringásokon tartotta szemét a rendőrség: tizenkétezer rendőr huszonhatezer kerékpárosnál ellenőrizte, hogy megvan-e a szükséges felszerelése, nem ittas-e. Vajon erre van szükség, hogy biztonságosabb legyen a kerékpáros közlekedés? Egyáltalán, mi a titka a boldog és békés bringázásnak?

    Szerző
    Kovács Bálint
    Posztolva
    2011/29. (07. 21.)
    Kommentek
    0